Miroslav Josić Višnjić (15 December 1946 – 8 September 2015) was a Serbian writer and poet. He won numerous literary prizes, most notably NIN Prize 1990 for his novel Odbrana i propast Bodroga u sedam burnih godišnjih doba and Andrić Award in 1998. He died at the age of 69.
- Odbrana i propast Bodroga u sedam burnih godišnjih doba
- Pristup u počinak
- Roman bez romana
- Svetovno trojstvo
- Roman o smrti galerije
Short stories collections
- Dvanaest godova
- Azbuka smeha
- Azbučnik prideva u srpskoj prozi 20. veka
- (in Serbian)Projekat Rastko-književnost 20.veka Archived 2014-12-31 at the Wayback Machine
- (in Serbian)Glas Javnosti, Miroslav Josić Višnjić dobitnik Andrićeve nagrade, 27 September 1999
- "Blic Online - Preminuo književnik Miroslav Josić Višnjić". Blic Online.
- "Preminuo književnik Miroslav Josić Višnjić". Blic.rs (in Serbian). Retrieved 2018-10-05.
(in Serbian) "Reči i deca", Skica za portret Miroslava Josića Višnjića, Danas, 9–10 April 2005
|This article about a Serbian writer or poet is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|